Την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026, στον χώρο πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η διάχυση των αποτελεσμάτων του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ ΚΑ121 Σχολικής Εκπαίδευσης με κωδικό 2025-1-EL01-KA121-SCH-000330978, και συγκεκριμένα των courses τα οποία υλοποιήθηκαν στην Τενερίφη των Καναρίων Νήσων.
Στο πλαίσιο του προγράμματος, εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν σε δύο παράλληλες επιμορφωτικές δράσεις με στόχο την ενίσχυση των παιδαγωγικών τους δεξιοτήτων και την προώθηση καινοτόμων εκπαιδευτικών πρακτικών.

Η πρώτη ομάδα, αποτελούμενη από την κ. Αλεξάνδρα Τσώνα, τον κ. Ιωάννη Καπαγιαρογλου και την κ. Ερμιόνη Κυριακάκη, παρακολούθησε το πρόγραμμα «Strengthening pedagogical skills for primary education teachers», στο σχολείο CEIP Isabel la Católica, με έμφαση στην ενίσχυση των σύγχρονων παιδαγωγικών προσεγγίσεων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Η δεύτερη ομάδα, αποτελούμενη από τον κ. Γεώργιο Παπαδάκη, την κ. Μαρία Μαλλιαράκη και την κ. Μαρία Καμαριανάκη, συμμετείχε στο πρόγραμμα «Innovative pedagogies for outdoor education in primary schools», το οποίο εστίαζε στην υπαίθρια και βιωματική μάθηση, αναδεικνύοντας τη σημασία της εκπαίδευσης μέσα από την εμπειρία και την επαφή με το φυσικό περιβάλλον.
Κατά την διάχυση του προγράμματος, η εκπαιδευτικός κ. Ερμιόνη Κυριακάκη παρουσίασε το σχολείο CEIP Isabel la Católica και αναφέρθηκε στη γόνιμη συνεργασία που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια της κινητικότητας. Παράλληλα, μοιράστηκε σημαντικές εμπειρίες από τις εκπαιδευτικές επισκέψεις, όπως το Εθνικό Πάρκο Teide, Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO, καθώς και τις καλλιέργειες μπανάνας Las Margaritas.
Οι μαθητές που παρακολούθησαν την παρουσίαση συμμετείχαν ενεργά, θέτοντας ερωτήσεις και εκφράζοντας τον ενθουσιασμό και την περιέργειά τους, γεγονός που ανέδειξε τη δυναμική της διάχυσης των ευρωπαϊκών εμπειριών στη σχολική κοινότητα.
Στο τέλος της διάχυσης, όλοι οι μαθητές παρέλαβαν μια αναμνηστική κούπα από το Erasmus+ 2025, ως μια μικρή συμβολική ενθύμηση της συμμετοχής και της σύνδεσής τους με το ευρωπαϊκό αυτό πρόγραμμα.

Το σχολείο μας συνεχίζει να επενδύει στην ευρωπαϊκή συνεργασία και στην καινοτόμο εκπαίδευση, αξιοποιώντας στο μέγιστο τις εμπειρίες που προσφέρουν τα προγράμματα Erasmus+ προς όφελος μαθητών και εκπαιδευτικών.




































